Thursday Aug 11, 2022

Kireçlenme Ne İyi Gelir

Kireçlenme, kemiklerin ucunda durum yer kıkırdak dokunun giderek aşınması ve yıpranması ile ortaya çıdem bir rahatsızlıktır. Zamanla kötü tempoatlar gerçekleşebilir. Kemikler parçalanarak eklem süresince birikmeye kellelayabilir. Bu tavır vücutta iltihabi bir süreci ve sonrasında ağrı ataklarını ortaya çıihtiyarr. 40 yaşın üstündeki bireylerde daha çokça görülür. Başkaca bati gaile çekmek kabilinden zorlu fiziki hareketlerde mevcut insanlarda, daha çokça rastlanmaktadır. Eklem kireçlenmesi, eklem hastalıklarının da zemin nedenlerinden biridir. Kireçlenmeden diz, kalça, boyun, bel ve kelleinç eklemleri etkilenir. Yaşın artması, obezite, eklemlerin aşırı tasarrufı ve kalıtım bilimi yatkınlıklar riski fazlalıkrır. Eklem Kireçlenmesini Önlemek İçin Beslenme Önerileri Bereketli ferah sutaş tüketin. Akarsu, eklemlere payanda sağlar. Bu yüzden her zaman en azca 8 bardak sutaş midemek gerektiğini ihmal etmeyin. Suyun haricinde mazot, kefir, katık kabilinden koca kalsiyumlu besinler bile, kemik sağlığına katkı sağlar. Göverti ve meyve tüketin. Kemik sağlığı midein, vitamin ve minerallerin muvazeneli bir şekilde kırmızıınması önerilir. Bu yüzden vitamin ve mineral değeri koca olan sebzevat ve meyveleri beslenmenize ekleyin. Yağlı kırmızı et tüketimini azaltın. Kırmızı et tüketimi, hayvansal proteinlerin çokça gururı sonucunda idrarla alay malay kalsiyum atımını fazlalıkrır. Kemik sağlığını sıyanet etmek midein kırmızı et tüketimini azaltın. Bunun namına fasulye, mercimek, bezelye kabilinden protein bakımından gani bakliyatları beslenmenize ekleyin. Yağlı balık tüketimini fazlalıkrın. Omega 3 bakımından gani olan yağlı balıklar, eklem hastalıklarına karşı çok etkilidir. Hamsi, somon, orkinos kabilinden balık türlerinin tüketimi, kemik sağlığını olumlu yönde etkisinde bırakır. Yeşil çkamer midein. Yeşil çkamer, eklem kireçlenmesinde olumlu etkilere sahiptir. Antioksidan ve anti-inflamatuar etkilere malik olduğu midein, kemiklere payanda evet. Başkaca kireçlenmeden meydana gelen balkılara ve şnöbetkinliğe bile uz hasılat. Kaide kireçlenmesini azaltmak midein yemeniz gerekenler; Yapılan açıklıkştırmalara bakarak meyve ve sebzevat bakımından gani beslenmek, kalça kireçlenmesi riskini azaltır. Bu sebzelerin yanık deşeni diallil disülfitindir. Elma, muz, armut, şeftali, kavun, üzüm ve kuru meyveler, soğan, pırasa ve solgunmsak kabilinden sebzeler kalça kireçlenmesi riskini azaltır.

kireçlenme ne iyi gelir

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Back to Top
Seo Fiyatları https://teknikdirektor.name.tr/ https://biyomuhendislik.name.tr/ https://drama.name.tr/ https://asansoryetkiliservis.name.tr/ https://belgeseller.name.tr/ iqos fiyat instagram takipçi satın al
tekirdağ escort sakarya escort denizli escort muğla escort eskişehir escort aksaray escort amasya escort puff bar türkiye
https://seokoloji.gen.tr
deneme bonusu veren siteler Puro Satın Al
hacklink hacklink hacklink hacklink hacklink hacklink
https://steroidvip2.com/ steroid satın al steroid satın al puro satın al sigara satın al betboo meritroyalbet bahigo parimatch betsat süperbahis