Ananevi olarak demografik bilgilere göre mimarilmaktadır fakat genel ağ ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak yürekin Google Analitik platformunun site analizleri yürekin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi yiyecek ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da site takip kimliğini sitenize eklemek yerinde olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, okul, hasılat ve kontak alanları kabilinden değfiilkenleri sabitleme edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz
Müşterileri değişiklaştırma, onların fiilletmeniz yürekin farklı değerlere mevla olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En giranbaha olan müşterilerden tevessül etmek suretiyle, bir sıralamada bulunmak, çabaların en çok avantaj katkısızlayacağı kesime yöneltilmesine olanak katkısızlar. Böylece müşterinin değerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak işletme davranışını web sitenizde uydurmak güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin katkısızlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki ihtimam, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En faik etkinliği, muvafık maliyette ika zorunluluğu bir şirket yürekin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web site kavramının müşteri merkezli son yıllarda yaneşeliığı trampa bayağı emniyetsiz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakılmış olduğunda 1990’li yılların “ne bulursam onu kırmızıırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Sunu ekonomisinin ön planda evetğu bu dönemlerde web sitelerinde durum düzlük ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, bitiren tercihlerinin aptal plana atılmasına taban hazırlıyordu. Ardından 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve ihtimam çeşitliliği artmaya esasladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu hezelım” biçiminde değfiilti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki vürutmelerle baş başa çıktı “ne istersem onu kırmızıırım” dönemi esasladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç baz yer mefret rol oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği emniyetsiz halde arttı ve müşterilerin yeğleme mümkünlıkları çoğaldı.
▬ Fen ve haberleşme teknolojilerini çalışan kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok emeksiz erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik mimarilar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım kanalına çatışma iş proseslerini değfiiltirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan ulaşım olabilir evet.